THOR:Ragnarok

THOR: Ragnarok (2017)

Directed by: Korg

Starring:

Chris Hemsworth as Gender and race-bent Storm

Cate Blanchett as Off-brand Maleficent

Tessa Thompson as Politically correct Valkyrie

Mark Ruffalo as Hulk on drugs

Tom Hiddleston as Even-greasier-than-last-time Edgelord

Jeff Goldblum as Dystopian Hunger-Games-meets-Star-Wars asshole

British Boy Wonder as Dr. Strange

and Stan fucking Lee

Първо, дори не знам защо се навих да го гледам този филм, като имах много силни предположения за това как ще свърши това ревю.

Второ, сравнително разочарована съм от себе си,  поради факта, че още имам приятели, които мислят че това е филм на годината (какво друсате??)

И трето-  разбрах,че Marvel проблемът ми не идва от скапаните Авенджъри, а от това, че Marvel вече правят филми за 14-15 годишни деца.

Как изобщо се очаква да го започна това и има ли смисъл дори да сумаризирам филма? Добре. Много накратко идеята е такава:

SPOILERS AHEAD

Филмът започва с Тор, който се мъчи да победи Aggramar, успява, прибира се в Асгард и му прибира коронката в сейфа на Один. Там (Асгард) осъзнава, след едно изключително гротескно камио на Мат Деймън, че Один го няма и Локи се прави на него. След това Блонди хваща Мазньо под ръка и го води при Dr. Strange, който им помага да намерят Один в Норвегия. Двамата се отнасят при него, той умира и тогава срещаме менте-Малефисънт, опааааа, сестра им Хела, за първи път. Има малка семейна разпра, тя почти им чупи зъбите, Блонди се разделя с meow-meow (цък) и двамата братя решават да си плюят на петите през Биофроста. Хела обаче не е съгласна и решава да им попречи, което прекъсва пътуването им и ги захвърля на the Hunger Games meet Star Wars планетата. Понеже наистина не смятам този преразказ за продуктивно прекарване на времето ми, само ще ви кажа, че там се събират всичките кранти, които са главните герои в тоя малоумен филм, докато Хела превзема Асгард. The Revengers (боже, прости) се сформират и отиват да я гонят от там, пак семейни разпри, накрая вадят Аграмар от сейфа и успяват да унищожат Хела, барабар с Асгард обаче. Накрая Блонди, Мазньо, Чернишка и компания качват останалото от Асгард на един космически кораб и отпътуват да търсят ново място, където да се настанят, щото Асгард не бил място, той бил хора. Ако не се лъжа, следкредитната сцена ни показва, че това е Норвегия. И така.

Не знам, беше ми зверски скучно. 90% от филма не беше дори забавен. Явно хумора за 14 годишни не ми допада, знам ли. А най-тъжното е, че явно това е новият стил на Marvel. Ама нали знаете, шума на парите… Единствените неща, които ми допаднаха бяха Бланшет, въпреки че това не е филма, а актрисата, и частите със Стрейндж, за които важи същото. Не ми хареса какво са направили с Банър и Хълк, много повече ми простеят, а факта, че целия филм е сниман в един голям зелен хангар просто добавя към всичко останало.

С натежало от погубените надежди за бъдещето ми с Marvel сърце, тежко отсичам 5. Не ви съдя, ако ви харесва, просто явно MU вече не е моето нещо.

Благодаря на всички, които се включиха в анкетата и на тези, които ме изчетоха. Cya peeps : )

yours truly

Leave a comment