I write shitty reviews

Здравейте, пичонки : )
Казвам се Диана, на 21 години съм и имам много свободно време. Това си свободно време обичайно прекарвам в четене на книжки, игране на видеоигри и гледане на много, много филми и сериали. Именно с последното възнамерявам да се занимава този блог.

Преди известно време се имах късмета да срещна една чудата група хора, която споделя въпросното ми хоби (намиг-намиг, Cinema Lovers ; )). Тези хора бяха така мили и “подбутнаха” моята креативност, което ме накара да започна да пиша ревюта на филми. Ако трябва да бъда честна го правя рядко, определено по-рядко, отколкото ми се иска, но пък винаги пиша за неща, които са ми направили доста силно впечатление : ) Започването на този блог има за цел да ме накара да пиша по-често и респективно да гледам повече филми, но ще видим как точно ще се развие това, нищо не (си) обещавам.

Eто и няколко неща, за които смятам, че е честно да ви предупредя възможно най- скоро :

Fair warning 1: не разтягам локуми. Няма да дъвча композиции, сценарии и символика. “Кратко, точно и по същество” е мотото ми в живота.

Fair warning 2: Често смесвам български и английски. Знам, ужасно е. Знам, превърнало се е в част от “стила ми”. И на мен не ми допада (или пък ми?). Да, опитвам се. Купете си шибани речници.

Fair warning 3: Псувам много. Сори.

Fair warning 4: Много харесвам списъци. Чистички, спретнати и подредени списъци. Ще ги виждате доста често.

Fair warning 5: И не вярвам в гледането на трейлъри и спойлерите. Двете се застъпват и са еднакво отвратителни.  И те така.

А сега, понеже разтегнах локума достатъчно, просто ще оставя някои от личните си фаворити тук, за да може вие да прeцените дали вкусовете ни съвпадат поне малко, да ми хванете drift-a и  да разберете дали има смисъл изобщо да продължавате да четете (няма да ви се обидя, ако решите да не го направите, this thing is for me anyway). So, without further ado:

ФИЛМИ:

  1. Interstellar
  2.  The Martian
  3. Arrival
  4. The Dark Knight
  5.  Mr. & Mrs. Smith
  6.  Gone Girl
  7. Zero Dark Thirty
  8. Argo
  9. American Sniper
  10. Ex Machina

+ bonus points if you notice the themes

СЕРИАЛИ:

  1. House MD
  2. Homeland
  3. Sherlock
  4. The Night Manager
  5. True Detective
  6. Breaking Bad
  7. House of Cards
  8. Sons of Anarchy
  9. Penny Dreadful
  10. Sex and the City (изяжте се)
Оставям ви и една снимка, да ми видите муцуната, току-виж ме запомните :p

pichonki

yours truly.png

Leave a comment